.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش نرخ کرایه خودروها در ساري غیرقانونی است
افزایش نرخ کرایه خودروها  در ساري غیرقانونی است

شمال نيوز: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ساری و میاندرود هرگونه افزایش نرخ کرایه‌ها را غیرقانونی و تخلف اعلام کرد.
اسماعیل هادی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میاندرود با بیان اینکه هنوز تصمیمی درباره افزایش نرخ کرایه تاکسی و خودروهای عمومی گرفته نشده، ابراز داشت: با توجه به گزارش‌های مکرر شهروندان مبنی بر افزایش خودسرانه و غیرمنطقی کرایه تاکسی و خودروهای عمومی برخی مسیرها در سطح شهرستان ساری، با اعزام بازرسان این اداره به ایستگاه‌های مربوطه موضوع بررسی شد.

وی بیان داشت: تخلف 12 راننده به اتهام اخذ کرایه اضافی محرز و با تشکیل پرونده تخلف به ارزش 9 میلیون ریال برای صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

این مسئول با اعلام عدم افزایش نرخ کرایه خودروهای درون شهری و برون شهری خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش 20 درصدی کرایه خطوط ویژه ایام نوروز که در برخی از مسیرها مشاهده شده هنوز نرخ کرایه به قیمت قبلی بازنگشته است که با شدت با این رانندگان برخورد می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی به‌ ویژه افزایش کرایه خطوط شهری و بین شهری مراتب را با ذکر شماره یا کد خودروهای عمومی با سامانه 124 اعلام تا با راننده متخلف برخورد شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد علوی 30 فروردين 1391
سرپرست ادره صنعت و معدن گفت کرایه تاکسی اضافه نشده؟؟؟!!!!
واقعا چی میشه گفت الان
محمد 30 فروردين 1391
شما كه اينقدر ميگين كرايه گرون شده چرا توجه به گروني جنس هاي ديگه ندارين؟!
jj 30 فروردين 1391
اولا آقای هادی نژاد جو گیر شد چون مصوبه نرخ کرایه توسط شورای سازما ویا هیات مدیره سازمانهای حمل نقل مطرح وشورای شهر اعلام نظر ودر پایان فرماندار شهر تایید واعلام جهت اجرا به سازمان مربوطه میشود وبیشترین برخورد با بازرسین تاکیرانی انجام میگیردجای صحبتم اینجاست ایشان اینقدر مدعی هستن کالای اساسی زندگی مردم نجومی و بی دلیل بالا رفت چطور مدیریت کردند صادقانه ایشان مدیر شلوغ کنند میز دوستند نه مردم دوست کاش مدیران با اندیشه پاسخ مردم میدادند
نا شناس 31 فروردين 1391
کرایه ماشین سار ی به قائم شهرو بالعکس از مبلغ 850تومان بمبلغ 1000تومان از مردم دریافت میگرددو نرخ کرایه در شهرستان قائم شهردر اکثر مناطق به خصوص جاده نظامی مبلغ اضافی از مردم و و ما دانش آموزان مناطق جاده نظامی دریافت میگردد پس شورای اسلامی روستاهها و بخشداری مرکزی و اداره صنعت و معدن به داد ما برسید . از طرف کلیه دانش آموزان جاده نظامی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.281 seconds.